BANK BEZ WYCHODZENIA Z DOMU

18 lutego 2021 r.
ONLINE

 

BANK BEZ WYCHODZENIA Z DOMU

W związku z pandemią Polacy częściej niż przed nią korzystają z cyfrowych usług, takich jak wideokonferencje, zakupy online czy zdalna edukacja. Ten sam trend obserwujemy w bankowości. Więcej Polaków korzysta dziś z bankowych aplikacji mobilnych, niż z aplikacji mediów społecznościowych. Klienci oczekują od banku dostępności, responsywności i bezpieczeństwa. Wzrost zainteresowania kanałami zdalnymi, to także wyzwanie by usługi oferować z uwzględnieniem najnowszych standardów customer experience, ale także zgodnie z przepisami prawa.

Stan epidemii, stale zmieniające się ograniczenia i nowy reżim sanitarny wpływają także na organizację pracy wszystkich pracowników banku. Podczas wydarzenia omówimy najlepsze praktyki z zakresu zarządzenia pracownikami wypracowane na podstawie kilku miesięcy pracy zdalnej i hybrydowej przez banki i inne instytucje.

„Bank bez wychodzenia z domu” to kompleksowe wydarzenie, które pozwoli na podsumowanie doświadczeń i przedstawienie rekomendacji związanych ze zdalną obsługą klientów oraz zarządzaniem pracownikami banków w czasie pandemii COVID-19.

Dla przedstawicieli banków, SKOK-ów oraz środowiska naukowego udział w konferencji był BEZPŁATNY.
Pozostałe osoby proszone są o kontakt z działem reklamy: reklama@wydawnictwocpb.pl

Informacje

Webinarium skierowane było przede wszystkim do:

  • dyrektorów oraz członków zarządów banków,
  • osób odpowiedzialnych za bankowość elektroniczną,
  • osób odpowiedzialnych za obsługę klientów w kanałach zdalnych,
  • osób odpowiedzialnych za wdrażanie innowacji technologicznych w bankach,
  • osób odpowiedzialnych za HR.

Podczas konferencji rozmawialiśmy o:

  • Jak usprawnić proces obsługi w kanałach zdalnych?
  • Jak zawierać umowy i identyfikować klientów?
  • Jak automatyzować współpracę z klientem i zapewnić bezpieczeństwo procesów?
  • Jak zadbać o kondycję psychiczną pracowników i jak motywować zespół w czasie pandemii?
  • Jak powinien przebiegać zdalny onboarding pracowników?
  • Jak zapewnić pracę zdalną i hybrydową z zgodną z prawem pracy?

Transmisja konferencji online – 18 lutego 2021 r., rozpoczęcie o godz. 9.30

Dziękujemy za udział!

 

Prelegenci

Hybrydowe rozwiązania wspierają cyfrową edukację klientów banku

Rozmowa z Anną Sroką-Krzyżak, Dyrektor Strategii i Transformacji w PKO Banku Polskim.

 

Klient obsłużony taniej, szybciej z mniejszą liczbą błędów – korzyści z robotyzacji procesów w sektorze finansowym

Rozmowa z prof. SGH dr hab. Andrzejem Sobczak, kierownikiem Zakładu Zarządzania Informatyką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

 

 

 

 

Bez dbałości o pracownika i jego potrzeby nie ma wyników biznesowych

Rozmowa z Katarzyną Oracz, Well-Being Expert, Certyfikowanym Dyrektorem ds. Szczęścia w Pracy z JoinMe.

 

Bankowcy szukają inspiracji dla innowacji w innych branżach

Rozmowa z Bartłomiejem Noconiem, Dyrektorem Zespołu Systemów Płatniczych i Bankowości Elektronicznej Związku Banków Polskich.

 

Organizatorzy

Partnerzy generalni

Patroni medialni

Kontakt

Kontakt dla sponsorów oraz dla uczestników z firm:

Paweł Wyżkiewicz
p.wyzkiewicz@wydawnictwocpb.pl
tel. 692 388 492

Karol Mazan
k.mazan@wydawnictwocpb.pl
tel. 512 151 989

Sprawy organizacyjne:

Marta Rakowska
m.rakowska@aleBank.pl
tel. (22) 627 59 64

Kontakt dla Mediów:

Emilia Ożarowska
emilia.ozarowska@cpb.pl
tel. 22 48 68 428, tel. kom. 723 723 769

Administrator strony www:

Olga Kripiec
olga.kripiec@cpb.pl
tel. 723 723 756

Centrum Prawa Bankowego i Informacji
Centrum Edukacyjno-Marketingowe
ul. Solec 101/5
00-382 Warszawa

Bieżące konferencje

Zakończone konferencje