Banking Contact Center Forum 2018

Ico

25 września 2018 r.
Klub Bankowca, Warszawa

Contact Center w czasach cyfrowej bankowości
Finance Customer Service&Care

A czy Ty wiesz jakie wyzwania stoją przed Contact Center w erze bankowości cyfrowej? 

Cyfrowa rewolucja daje ogromne szanse, ale jest też sporym wyzwaniem.

Zapraszamy Was w podróż, po nowoczesnym świecie bankowości, w którym głównymi bohaterami będą: Contact Center oraz Klient.

 

Interesują Cię tematy HR, rekrutacja, rozwój, utrzymanie pracowników – podczas FCCF dowiesz się: o nowoczesnych narzędziach wspierających podnoszenie kwalifikacji pracowników CC. Porozmawiamy o roli managera i lidera. Zaprezentujemy nowe podejście do rekrutacji do zespołów CC. Omówimy jak partnersko i w jakim zakresie warto współpracować z firmami świadczącymi usługi outsourcingu Contact Center.

Zastanawiasz się jak będzie wyglądało Contact Center w nowoczesnym świecie IT. Wiemy już, że automatyzacja jest nieunikniona. Bądź z nami – podczas forum podzielimy się doświadczeniami związanymi z automatyzacją procesów obsługi klienta. Porozmawiamy o sztucznej inteligencji, odpowiemy sobie na pytanie czy odczuwamy już korzyści z jej zastosowania. I czy faktycznie jest to „inteligencja”.

Nie zapomnimy o Kliencie, który zawsze jest w centrum naszym rozważań. Zastanowimy się jak zmieniają się Klienci Contact Center, wolą rozmawiać, czy raczej preferują formę komunikacji pisanej.

Interesują Cię „zwinne metody” w tworzeniu nowych usług w Contact Center – to forum jest dla Ciebie. Przedstawimy nowe pomysły, nowoczesne trendy.

Na forum nie zabraknie tematyki RODO – podsumowujemy jak RODO wpłynęło na procesy sprzedaży i obsługi klienta w kanałach zdalnych.

Nasz gość specjalny przedstawi fakty o przyzwyczajeniach i doświadczeniach Ukraińców w zakresie korzystania z usług bankowych w Ukrainie.

A może model banku – bez oddziałów, bez Contact Center – czy to możliwe? Porozmawiamy o tym podczas panelu dyskusyjnego.

Wystąpienia publiczne, choć nazwa sugeruje wydarzenia naprawdę wielkiej skali, są codziennością dla wielu z nas. Współczesna komunikacja w biznesie oparta jest na prezentacjach i publicznym przekonywaniu innych do naszych racji. By skutecznie przekonywać, warto doskonalić umiejętności wystąpień publicznych. Zaprosimy Cię na warsztaty, na których przygotujemy Cię do tej lekcji.

Zainteresowany? Zapraszamy na pokład.

Gwarantujemy inspirującą, praktyczną, merytoryczną podróż w cyfrowy świat Contact Center

Wśród tematów tegorocznego forum znajdą się zagadnienia dotyczące:

  • Obsługa klientów w języku ukraińskim.
  • Bank jak Uber – bez placówek, bez contact center – realność czy utopia?
  • Videoweryfikacja w procesie sprzedaży zdalnej w CC.
  • Jak i w jakich obszarach szkolić pracowników CC?
  • Jak odejść od skryptów i schematów na rzecz naturalnej rozmowy z klientem – “jak człowiek z człowiekiem”?
  • Telebot w procesie pozyskiwania klientów przez internet.
  • Spójność doświadczeń klienta w kontakcie z contact centre wewnętrznym i partnerskim:
    • Upodobania klientów – co im przeszkadza gdy dzwoni konsultant z ofertą sprzedażową?,
    • Jak zmienić mentalność konsultantów z firm zewnętrznych?,
    • Droga do naturalności rozmów – tą samą ofertę można przedstawić na kilka sposobów w zależności od typu klienta?,
    • Model współpracy – wsparcie, szkolenia,
    • Zarządzanie zespołami CC partnera – jak to robić, aby mieć wszystko pod kontrolą.

Konferencja skierowana jest do Dyrektorów Call i Contact Center, Departamentów i Biur Obsługi Klienta, Menedżerów Call i Contact Center, Dyrektorów ds. Sprzedaży i Marketingu, Dyrektorów ds. CRM, Dyrektorów IT, Menedżerów ds. Marketingu i Rozwoju i Komunikacji z Klientem z sektora bankowego, finansowego, firm telekomunikacyjnych oraz innych firm wykorzystujących w swoich strukturach kanał telefoniczny: jako kanał informacyjny, do oferowania produktów i usług, do czynności wspierających sprzedaż, w celach transakcyjnych, jako narzędzie opieki posprzedażowej.

Udział w konferencji bezpłatny dla członków ZBP, pracowników banków i SKOK-ów.
Przedstawicieli pozostałych firm, zainteresowanych udziałem, zapraszamy do kontaktu z działem reklamy
reklama@wydawnictwocpb.pl

 

Organizatorzy

Partnerzy generalni

Partnerzy

Patroni medialni

Kontakt

Kontakt dla sponsorów oraz dla uczestników z firm:

Karol Mazan
k.mazan@wydawnictwocpb.pl
tel. 512 151 989

Paweł Wyżkiewicz
p.wyzkiewicz@wydawnictwocpb.pl
tel. 692 388 492

Sprawy organizacyjne:

Marta Rakowska
m.rakowska@aleBank.pl
tel. (22) 627 59 64

Administrator strony www:

Olga Kripiec
olga.kripiec@cpb.pl
tel. 723 723 756

Centrum Prawa Bankowego i Informacji
Centrum Edukacyjno-Marketingowe
ul. Solec 101/5
00-382 Warszawa

Miejsce

Bieżące konferencje

Zakończone konferencje