BEZPIECZEŃSTWO I KONKURENCYJNOŚĆ BANKU


CIĄGŁOŚĆ DZIAŁANIA W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI COVID-19



Szkolenie online 5 października 2020 r.

Konsultacje online z Ekspertami w trakcie trwania drugiego dnia szkolenia (5 października)

 

BEZPIECZEŃSTWO I KONKURENCYJNOŚĆ BANKU – ciągłość działania w nowej rzeczywistości COVID-19

W dobie szybko zmieniających się warunków rynkowych kluczową rolę pełni sprawne się do nich przystosowanie. Celem szkolenia jest przedstawienie, jak nowoczesne zarządzanie oraz procesy i procedury tworzone z wykorzystaniem technologii wspierają proces szybkiego reagowania na zmieniające się otoczenie. W oparciu o rzeczywiste rynkowe przykłady, nasi prelegenci – praktycy biznesowi i eksperci w zakresie nowoczesnych technologii opowiedzą, jak przeprowadzić lub przyspieszyć proces transformacji cyfrowej banku z uwzględnieniem zarówno zmian technologicznych jak i kadrowych, zachowując wszelkie standardy bezpieczeństwa i dbając o konkurencyjność.

„Podczas kryzysu wskutek racjonalnych i skoordynowanych działań można stworzyć sobie szansę na pokonanie głównych zagrożeń i zmianę niekorzystnego scenariusza zdarzeń”
Włodzimierz Kiciński, Wiceprezes Związku Banków Polskich

W trakcie dwudniowego szkolenia zastanowimy się m.in.:

  • jak efektywnie zorganizować pracę zdalną i komunikację wewnątrz bankową i biznesową,
  • jak sprawnie i w efektywny sposób zrealizować niezbędne zmiany,
  • jak zastosować i w bezpieczny sposób korzystać z nowoczesnych technologii.

Zaprezentujemy możliwości, jakie dają obecne technologie w usprawnieniu procesów i procedur bankowych. Poruszymy kwestie wymagań regulatora, jakie są stawiane przed bankami, aby mogły korzystać z chmury i narzędzi do pracy zdalnej.

Sesje szkoleniowe

  1. Nowoczesny Bank blisko Klienta koncepcja konkurencyjnego banku przyszłości – decyzja kredytowa i podpisanie umowy w ciągu 1 godziny.
  2. Jak zdalnie załatwić wszystkie formalności w 15 minut? Rola podpisu kwalifikowanego w dzisiejszej bankowości. Podpis kwalifikowany – pewne i bezpieczne rozwiązanie dla Banku.
  3. Bieżące wsparcie klienta Banku. Spotkanie online pracownik banku – klient. Procedury i rozwiązania technologiczne.
  4. Praca zespołowa i komunikacja wewnętrzna w banku w praktyce – na przykładzie wdrożenia w banku.
  5. Transformacja technologiczna vs. zmiana kultury organizacyjnej  – jak sprawnie i efektywnie przeprowadzać zmiany?
  6. Jak wybrać bezpieczne narzędzia i rozpocząć zdalną komunikację z pracownikami i klientami?
  7. Narzędzia do pracy zdalnej w kontekście bezpieczeństwa systemów bankowych i informacji. Jak chronić dane klientów i dane banku w chmurze.
  8. Aspekty regulacyjne. Procedury dla pracy zdalnej banku w świetle regulacji KNF.


Każda sesja składa się z dwóch części – biznesowej oraz praktycznej. W części praktycznej pokażemy realne zastosowanie na przykładzie dostępnych, wybranych technologii.

 

 

 

2-DNIOWE SZKOLENIE ONLINE + DODATKOWE KONSULTACJE Z NASZYMI EKSPERTAMI

W ramach szkolenia proponujemy dwudniowy program obejmujący osiem kluczowych zagadnień związanych z możliwością bezpiecznej pracy zdalnej z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

Drugiego dnia szkolenia odbędą się również KONSULTACJE ONLINE z naszymi Ekspertami, umożliwiające uzupełnienie zdobytej wiedzy czy skonsultowanie praktycznych rozwiązań po stronie Państwa Banku.

 

Sesje konsultacji

  1. Nowoczesny Bank i Praca Zespołowa
  2. Podpis elektroniczny i Wymagania regulacyjne
  3. Nowoczesne Contact Center
  4. Bezpieczeństwo narzędzi i zmiany organizacyjne w kontekście technologii

 

Zapraszamy

  • przedstawicieli wyższego i średniego szczebla kierownictwa – osoby odpowiedzialne za realizację celów biznesowych banku,
  • menedżerów odpowiedzialnych zarówno za obszar bezpieczeństwa, informatyczny jak również finanse, strategie rozwojowe, marketing, sprzedaż produktów i usług. 

Koszt udziału: 100 zł netto/ osoba.

 

                                       

Organizatorzy

Partnerzy

Patroni medialni

Kontakt

Kontakt dla sponsorów oraz dla uczestników z firm:

Paweł Wyżkiewicz
p.wyzkiewicz@wydawnictwocpb.pl
tel. 692 388 492

Karol Mazan
k.mazan@wydawnictwocpb.pl
tel. 512 151 989

Dział Konferencji i Szkoleń:

Katarzyna Jastrzębska (Cechowska)
k.cechowska@wydawnictwocpb.pl
tel. 22 62 38 453, tel. kom. 885 885 923

Administrator strony www: 

Olga Kripiec
olga.kripiec@cpb.pl
tel. 22 48 68 400, tel. kom. 723 723 756

Centrum Prawa Bankowego i Informacji

Centrum Edukacyjno-Marketingowe
ul. Solec 101/5
00-382 Warszawa

 

Bieżące konferencje

Zakończone konferencje