IT@BANK 2020

26 listopada, 3 grudnia 2020 r.
ONLINE

 

Konferencja IT@BANK 2020 to 3 wirtualne spotkania pod wspólnym hasłem „Klient w centrum nowej normalności”.

Rozmaite ograniczenia związane z pandemią COVID-19, mimo uciążliwości, paradoksalnie miały swoją dobrą stronę – przyczyniły się bowiem do gwałtownego rozwoju i powszechnego stosowania nowych technologii, zwłaszcza tych związanych z kanałami komunikacji.

Oferowanie – całkowicie zdalnie – produktów i usług bankowych wymaga od dostawców przygotowania rozwiązań najwyższej jakości i dopasowania ich do potrzeb klienta.

Umiejętne połączenie technologii oraz maksymalnie zindywidualizowanego procesu obsługi w każdym z kanałów kontaktu daje równocześnie szanse na wzrost skali działania, a tym samym może zaspokoić oczekiwania klientów wobec banków. A oczekiwań tych w obecnych czasach nie można dłużej ignorować.

Biorąc pod uwagę zaistniałą sytuację, zdecydowaliśmy się podczas tegorocznej edycji konferencji IT@BANK skoncentrować się na odbiorcy – pokazać klienta w nowej rzeczywistości i zastanowić się nad tym, jak stworzyć mu najlepsze warunki, zgodne z jego potrzebami i wymaganiami.

NOWA FORMUŁA

Mając na względzie obecną sytuację, spowodowaną pandemią koronawirusa COVID-19, tegoroczna konferencja zostanie zorganizowana w trybie online

WARUNKI UCZESTNICTWA

Uczestnictwo w konferencji IT@BANK 2020 jest bezpłatne dla przedstawicieli banków, firm ubezpieczeniowych, SKOK-ów oraz środowiska naukowego.
Pozostałe osoby proszone są o kontakt z działem handlowym pod adresem e-mail: reklama@wydawnictwocpb.pl

19.11.2020 r. – KLIENT w centrum uwagi banków?! – Slogan czy rzeczywistość?

Pierwsza sesja będzie się koncentrować na perspektywie biznesowej, a dyskusja dotyczyć będzie wyzwań i szans, które stoją przed sektorem w kontekście szybko zachodzących zmian i konieczności sprawnego dostosowania się do nich. To, co chcemy wyraźnie podkreślić, to fakt, że to KLIENT jest tym słowem – kluczem, wokół którego zakotwiczymy dyskusje prowadzone w ramach poszczególnych debat i wszystkich sesji.

26.11.2020 r. – Jak technologie i organizacje wspierają podejście proklientowskie?

Transmisja online: www.aleBank.pl/itbank-2020-transmisja

Druga sesja będzie również stanowić przyjęcie perspektywy klienta, ale tym razem z punktu widzenia technologicznego. Punkt ciężkości w tej sesji położony będzie na wszelkie aspekty związane z transformacją cyfrową, jaka dokonuje się w świecie bankowym. Będzie to również próba spojrzenia szerzej w kierunku tego, co dzieje się w innych branżach, a co mogłoby być inspiracją dla bankowców.

3.12.2020 r. – Innowacje i technologie przyszłości wobec rosnących oczekiwań klientów banków

W trzeciej sesji będziemy rozmawiać z zaproszonymi gośćmi na temat technologii przyszłości i planowanych innowacji, ale z uwzględnieniem wątku edukacyjnego oraz bezpieczeństwa korzystania ze zdalnych form komunikacji.

W wydarzeniu rokrocznie uczestniczą głównie bankowcy – eksperci IT oraz przedstawiciele firm ubezpieczeniowych, świata nauki oraz firm infrastruktury okołobankowej. To największe i najbardziej prestiżowe w Polsce spotkanie środowiska informatycznego z polskim sektorem bankowym. 

Prelegenci

Kim jest cyfrowy tubylec?

Rozmowa z Wojciechem Machem, Dyrektorem Zarządzającym GFT Poland, o tym kim jest cyfrowy tubylec. Czy banki powinny się przejmować jego istnieniem. Czy można powiedzieć, że polski sektor bankowy ma w tym momencie dobrą ofertę dla tego typu klientów?

Przed IT@BANK 2020, banki nigdy nie przeniosą się w całości do cyberświata

Rozmowa z Krzysztofem Dąbrowskim, wiceprezesem zarządu mBanku ds. operacji i informatyki, o przyszłości banków, ich relacjach z fintechami, i o wpływie sztucznej inteligencji na rynek pracy w branży finansowej.

Cyfrowy Bank, cyfrowy klient, cyfrowa relacja. Rozwód, czy doskonały związek?

Rozmowa z Jaromirem Pelczarskim, Wiceprezesem Zarządu BNP Paribas Bank Polska, o tym jak należy rozumieć ową alternatywę rozwodu, w świecie, w którym bankowość elektroniczna i mobilna staje się powszechnym wyposażeniem, tak konsumentów jak i firm.

W cyfrowej transformacji sektora bankowego przyszedł czas na obszar back office

Rozmowa z Aleksandrą Sroką-Krzyżak, Dyrektor Departamentu Strategii PKO Bank Polski SA o tym, jak określić równowagę między kontaktem bezpośrednim i cyfrowym klienta i banku oraz jakie są perspektywy dla stacjonarnych placówek w kontekście dynamicznego rozwoju zdalnych kanałów bankowych.

Klient w centrum nowej normalności, wkrótce konferencja IT@BANK

Rozmowa z Bartłomiejem Noconiem, dyrektorem Zespołu Systemów Płatniczych i Bankowości Elektronicznej w Związku Banków Polskich o tym, czego możemy się spodziewać podczas tegorocznych obrad, które odbywają się w tak niecodziennych okolicznościach?

COVID-19, konieczne ostrzeżenie, czy początek końca?

Rozmowa z profesorem Piotrem Płoszajskim, o tym dlaczego pandemia koronawirusa jest szczególnie niebezpieczna dla naszej cywilizacji i czy ludzkość wyciągnie właściwe wnioski z dotykających nas wydarzeń.

Organizatorzy

Partnerzy strategiczni

Partnerzy generalni

Partnerzy

Patroni medialni

Kontakt

Kontakt dla sponsorów oraz dla uczestników z firm:

Paweł Wyżkiewicz
p.wyzkiewicz@wydawnictwocpb.pl
tel. 692 388 492

Karol Mazan
k.mazan@wydawnictwocpb.pl
tel. 512 151 989

Sprawy organizacyjne:

Marta Rakowska
m.rakowska@aleBank.pl
tel. (22) 627 59 64

Kontakt dla Mediów:

Emilia Ożarowska
emilia.ozarowska@cpb.pl
tel. 22 48 68 428, tel. kom. 723 723 769

Administrator strony www:

Olga Kripiec
olga.kripiec@cpb.pl
tel. 723 723 756

Centrum Prawa Bankowego i Informacji
Centrum Edukacyjno-Marketingowe
ul. Solec 101/5
00-382 Warszawa

Program IT@BANK26 XI 2020 r.

Jak technologie i organizacje wspierają podejście proklientowskie?

10.00
 
Otwarcie konferencji – Włodzimierz Kiciński, Wiceprezes Związku Banków Polskich
10.15
 
KEY NOTE – Automatyzacja usług finansowych – czy także po stronie klienta?, dr hab. inż. Jarogniew Rykowski, Profesor UEP, Katedra Technologii Informacyjnych,  Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
10.35
 
Wystąpienie wprowadzające: Agenda cyfrowa banku w czasach (post)pandemicznych- roadmapa technologiczna na 2021. Paweł Białka, Executive Partner, GARNTER
Sesja 1
 
Bank cyfrowy w czasach (post)pandemicznych – jakie technologie zyskają powszechną akceptację?
10.55
   
FIRECHAT – MODERATOR: Mariusz Sudoł, Dyrektor Operacyjny Hitachi Europe, Executive Partner, GOŚĆ: Manuel Schwarzinger, CIO, Raiffeisenlandesbank Oberoesterreich
11.10
 
Wprowadzenie do panelu dyskusyjnego: Cyfryzacja banków w erze Covid-19, Krzysztof Waszkiewicz, Senior Presales Manager CEE, Hitachi Europe
11.25
 
Panel Dyskusyjny
  • MODERATOR: Tadeusz Woszczyński. Country Manager Poland, Austria&CEE, Hitachi Europe
  • Paweł Bartusch, CIO, Santander, Bank Polska SA (tbc)
  • Michał Nycz, Account Executive, Akamai
  • Grzegorz Olszewski, Wiceprezes Zarządu, Bank Pekao SA
  • Agnieszka Szopa-Maziukiewicz, Dyrektor Zarządzająca Obszarem IT, BIK S.A.
  • Robert Trętowski, Wiceprezes Zarządu, KIR SA
12.15
 
Przerwa
Sesja 2
 
Chmura obliczeniowa – rewolucja czy paleta wygodnych usług?
12.25
 
Wystąpienie wprowadzające: Chmura a cyfryzacja polskiej bankowości. Na jakim etapie dojrzałości jest sektor bankowy? Mariusz Chudy, Managing Director Intelligent Cloud and Infrastructure Lead, Accenture
12.40
 
Panel Dyskusyjny: Debata CIO’s nt. nowych modeli architektury banku przyszłości w chmurze.
  • Moderator: Karol Mazurek, Managing Director, Accenture
  • Piotr Chrapała, CTO, BNP Paribas Bank Polska SA
  • Przemysław Cieszyński, Członek Zarządu, Bank Gospodarstwa Krajowego SA
  • Marcin Dzienniak, Dyr. Dep. Rozwoju Aplikacji Sprzedażowych i Wsparcia , PKO Bank Polski SA
  • Marcin Lebiecki, Dyrektor Zarządzający– Usługi Cloud i Data Center, Asseco Data Systems
  • Marek Lenz, Dyrektor Centrum IT, Bank Pekao SA
  • Adam Wojtkowski, Dyr. Gener. Red Hat na region Europy Środ.-Wsch.
13.30
 
Podsumowanie i zakończenie drugiego dnia konferencji IT@BANK 

 

#ITBANK

Bieżące konferencje